نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ چگونه است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 13 بهمن 1401
بازدید : 627
نویسنده : علی

نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ چگونه است؟

samsung tvباید بتوانید بر روی بسته بندی و برچسب دستگاه، لوگو و نشان توزیع کننده محصول را مشاهده کنید. باید املای کلمه “Samsung” به شکل صحیح بر روی کارتن تلویزیون وجود داشته باشد. دفترچه راهنمای تلویزیون سامسونگ باید داخل کارتن این محصول وجود داشته باشد. مدل تلویزیون و سریال نامبر آن هم بر روی برچسب پشت تلویزیون زده شده است و هم بر روی کارتن تلویزیون و هم داخل تنظیمات آن. توجه داشته باشید که مدل تلویزیون و سریال نامبر آن باید در هر سه جا با یکدیگر یکی باشند و کوچکترین تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند چرا که در این صورت میتوان فهمید که تلویزیون تقلبی است. شاید بعد از اینکه با نحوه تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ آشنا شدید و توانستید مدل تلویزیون خود را پیدا کنید این سوال برای شما به وجود بیاید که مدل تلویزیون سامسونگ چه معنایی دارد؟ اگر موفق شده باشید که مدل تلویزیون خود را پیدا کنید مطمئناً دیدهاید که مدل نامبر تلویزیون سامسونگ از یک سری حروف و اعداد تشکیل شده است. جالب است بدانید که هر یک از حروف و اعداد تشکیل دهنده مدل تلویزیون دارای معنا و مفهوم خاصی هستند. برای اینکه بتوانید مفهوم دقیق مدل تلویزیون سامسونگ را متوجه شوید بهتر است مدل “UE65NS9000T” را به عنوان مثال در نظر بگیرید و به توضیحات زیر که براساس همین مدل است توجه کنید.

  • دارای ویژگی پیدا کردن خودکار شبکه ها
  • ماشین لباسشویی بکو
  • دارای فناوری Dialog Enhancement
  • نام شما *
  • دارای ویژگی Brightness Detection
  • قابلیت کنترل از راه دور انواع تلویزیون
  • پشتیبانی از BT HID داخلی
  • نور پس زمینه از نوع Direct LED

samsung tvمعمولاً اسکن بارکد به شما کمک می کند تا از اطلاعاتی چون نام کشور تولید کننده و نام آن برند مطلع شوید. از چه راهی می شود به تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون ال جی پرداخت؟ ال جی یکی از برندهای معروف و باسابقه است که به تولید انواع تلویزیون لوکس و مدرن می پردازد. کیفیت بالای لوازم خانگی ال جی باعث شده است که اکثر افراد مایل به خرید تلویزیون اصل ال جی کنند. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که کلاه برداران و سودجویان زیادی هستند که تلویزیون های کیفیت پایین را به جای تلویزیون ال جی و با قیمت بالایی به فروش می رسانند. برای تشخیص تلویزیون ال جی اصل باید بتوانید نام کامل تلویزیون را در گوگل سرچ کنید. سرچ کردن اطلاعات تلویزیون مانند نام کامل آن در گوگل باعث می شود که شما می توانید به تشخیص اصل بودن تلویزیون ال جی بپردازید.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تخت

پورت دیگری که حضور آن در تلویزیون ضروری است، USB می باشد. این دستگاه در خود 2 پورت را جای داده است، که به وسیله آن ها می توانید محتواهای مختلف را نمایش دهید، یا موزیک های دلخواه تان را پخش کنید. همانطور که در مقدمه به آن اشاره کردیم؛ تلویزیون کیولد سامسونگ Q70A از پردازنده Quantum Processor 4K استفاده می کند. 4K AI Upscaling با استفاده از پردازنده کوانتومی قدرتمند سامسونگ؛ به طور خودکار منبع ورودی را برای کاهش نویز تصویر؛ بازیابی جزئیات از دست رفته و تعریف لبه های اطراف اشیاء و متن را تجزیه و تحلیل می کند. با وجود فناوری تصویر ارتقاء تصویر در نمایشگر می توانید ویدیو و عکس های قدیمی که کیفیت تصویر پایین تری دارند، را نیز روی نمایشگر بیاورید، تا تلویزیون آن ها را نیز با کیفیت عالی نمایش دهد. با استفاده از قابلیت Adaptive Picture در این مدل حتی زمانی که محیط اطراف دچار تغییر می شود؛ می توانید تصاویر کامل را دریافت کنید.

در سال ۲۰۰۰ هوآوی سرعت گسترش خود به بازارهای جهانی افزایش داد که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را بدست آورد و یک مرکز R&D را در استکهلم سوئد تأسیس کرد. در سال ۲۰۰۱ هوآوی چهار مرکز R&D در ایالات متحده تأسیس کرد، در سال ۲۰۰۴ هوآوی به گسترش بینالمللی خود با قراداد ساخت شبکه نسل سوم اپراتور موبایل Telfort هلند ادامه داد. این قرارداد بیش از ۲۵ میلیون دلار ارزش داشت که نخستین قرارداد با یک شرکت اروپایی بود. در سال ۲۰۰۵، برای اولین بار سفارشهای قرارداد بینالمللی از فروش داخلی پیشی گرفت. هوآوی یک توافقنامه چارچوب بینالمللی را با ودافون امضاء کرد. در ماه مه ۲۰۰۸ هوآوی و اپتوس مرکز نوآوری تلفن همراه را در سیدنی استرالیا گسترش دادند. در سال ۲۰۰۸، این شرکت اولین استقرار خود در فناوری UMTS/ HSPA را در مقیاس بزرگ جهانی در آمریکای شمالی برای ارائه نسل بعدی شبکههای وایرلس TELUS جدید و در بل کانادا با دسترسی سرعت بالای تلفن همراه ایجاد کرد.

تلویزیون سامسونگ ال ای دی

مدلهای متوسط تلویزیونهای ال جی و سامسونگ دارای کیفیت تصویر 4K هستند. اگر از بغل به تلویزیونهای اولد ال جی نگاه کنیم ضخامت در قسمت بالایی تلویزیون تقریباً 3 میلیمتر و در قسمت پایینی تلویزیون به حدود 3 تا 4 سانتیمتر میرسد. چون در قسمت پایینی تلویزیون پاور، برد و قطعات داخلی تلویزیون وجود دارد به همین دلیل ضخامت قسمت پایینی تلویزیون اولد ال جی نسبت به قسمت بالایی آن بیشتر است. در قسمت پایههای تلویزیونهای اولد ال جی ضخامت به حدود 15 سانتیمتر میرسد. در کل میتوان گفت که ضخامت در تلویزیونهای اولد نسبت به تلویزیونهای کیولد بسیار کمتر است که این ویژگی باعث شده است تلویزیونهای اولد در زمان نصب روی دیوار جذابیت بیشتری را ایجاد کنند. تلویزیونهای اولد ال جی ظاهری ظریفتر و باریکتر نسبت به تلویزیونهای کیولد سامسونگ دارند. تفاوت اولد با کیولد را میتوانید در مقاله مقایسه نمایشگر تلویزیون با پنلهای اولد و کیولد بهطور کامل در سایت نینا کالا مطالعه فرمایید. در تلویزیونهای نسل جدید ال جی تلویزیونی با صفحهنمایش منحنی وجود ندارد.

را در میان امواج گرمای این کشور تهدید میکند. آتشسوزی جنگل بلوط در شهرستان ماریپوزا کالیفرنیا در ایالات متحده به مساحت ۶٬۵۵۵ هکتار در نزدیکی پارک ملی یوسیمیتی کشانده شده و موجب تخریب ۱۰ خانه میگردد. سیلهای ناگهانی حداقل ۲۱ نفر را پس از طغیان رودخانه رودبال در استهبان استان فارس در ایران کشت. ۵۵ نفر دیگر نیز نجات یافته و شش نفر همچنان مفقودند. پس از رانش کوه در شهرستان جینگتای گانسو واقع در چین، ده نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند. طی حملهای از سوی سرباز اسرائیلی در نابلس واقع در کرانه باختری، دو مرد فلسطینی کشته و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند. شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام میدارد که وزارت اطلاعاتشان یک شبکه اسرائیلی را چندین ساعت قبل از این که بر چندین محل در اصفهان، شامل یکی از تأسیسات هستهای حملهای را ترتیب دهند دستگیر کردهاست. سیل ناگهانی حداقل نه نفر را در صنعا و استان ذمار واقع در یمن را کشت.

این عملکرد به صورت آنی انجام شده و در هر لحظه تحلیل و پردازش تصویر انجام خواهد شد. این نوع تکنولوژی بسیار متناسب با استفاده های گیمینگ است. لرزش گیری کامل، سرعت پردازش بالا می تواند بهترین حالت ممکن را در استفاده گیمینگ به کاربر ارائه دهد. سیستم عامل این دستگاه، Android است. با مشارکت سونی و گوگل، ویژگی جدید Google TV به این تلویزیون اضافه شده و امکانات و توانایی های فراوانی در A90J دیده می شود. آخرین محصول سونی که قصد معرفی آن را داریم، A8H نام دارد. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید استفاده کرده و به همین دلیل می توان از رابط کاربری فوق العاده آن انتظار زیادی داشت. A8H از صفحه نمایش OLED استفاده می کند و کیفیت تصویر آن بسیار زیبا و مناسب است. ویژگی اصلی این محصول، کنتراست فوق العاده آن است. با استفاده از این ویژگی، رنگ مشکی تولید شده توسط A8H، به صورت کامل تاریک و یک دست خواهد بود.

  • نمایش همه محصولات لپ تاپ
  • کیفیت تصویر بالا (4K) با تنوع رنگ بسیار بالا
  • اندروید باکس (اسمارت باکس)
  • برنامه اتصال گوشی به تلویزیون
  • نمایش همه محصولات گوشی موبایل
  • دارای HDMI Quick Switch (سوییچ سریع بین ورودیهای مختلف HDMI)
  • پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby سامسونگ

samsung tvبه کمک پردازشگر کریستالی رنگها از هم تفکیک داده میشود و تصاویر واضح نمایش داده میشود و به شما را به عمق تصاویر میبرد. این مدل قابلیت پخش محتوای HDR را دارد. و HLD کنتراست تصویر را بالا میبرند. حتی در فضای تاریک هم شما میتوانید جزئیات تصاویر را میبنید. جزئیات رنگها به شدت نشان داده میشود تفاوت این گسترهی رنگ 100 برابر تلویزیونهای معمولی بدون این قابلیت است. برای مثال اگر درحال تماشای تصویری هستیم که از رنگ مشکی به سفید میرسد در تلویزیونهای معمولی 10 سایه رنگ خاستری مشاهده میشود در تلویزیونهایی با این قابلیت 1000 درجه از رنگ خاکستری وجود دارد. به این ترتیب شما با تماشای محتوای HDR خود را در میان صحنه تصور میکند. پس اگر فیلم یا محتوایی را با قابلیت HDR دیدید خیالتان راحت باشد که تلویزیون 55TU8500 قابلیت پخش آن را دارد. تلویزیونهای ارزان قیمت شرکت سامسونگ از جمله تلویزیون 55TU8500 به Dual LED مجهز هستند. این فناوری شکل سنتی آرایش لامپهای LED بر روی بُرد را پشت سر گذاشته است.

قیمت تلویزیون سامسونگ 43

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سایز تلویزیون led.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com